Castlepoint



Igår åkte vi iväg på en liten roadtrip till Castlepoint. Det tog ungefär 2,5 timme att köra dit och lika länge hem. Väl där så fanns det väl inte sådär jättemycket att göra mer än att njuta av utsikten och leta snäckor på stranden. De har en fyr där som man kunde vandra upp till och uppe på toppen var utsikten underbar. Bilder blev tagna. Och bilder laddas upp så småningom.

Jag åkte upp dit med Jeremy och Boyle. Boyle hade ett jäkla ljudsystem i bilen. Helt underbart. Jeremy hade bränt en mp3-skiva med alla möjliga bra låtar. Jag satt i baksätet där de stora högtalarna var och bara njöt av musiken nästan hela vägen medans de hade konversationer i framsätet. Jag älskar verkligen att lyssna på musik när jag åker bil. Utan musik blir det fruktansvärt tråkigt. Skaffar jag körkort och bil någon gång så kommer jag definitivt att ha ett bra ljudsystem.

Idag jobbar jag 8-15 och efter det ska jag hem och städa rummet. Det ser ut som ett bombnedslag för tillfället.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback