Till Palmerston North i helgen



Eftersom jag är ledig lördag och söndag åker jag och Jeremy upp till hans föräldrar i Palmerston North. Jag frågade Darko (chefen) om jag kunde få ledigt måndag och tisdag också och sedan jobba helgen nästa vecka, och det gick bra. Så nu kommer jag få en långhelg. Det ska bli skönt.

Jeremys pappa ska publicera sin bok på tisdag så då ställer de till med en liten fest. Eller fest och fest vet jag inte om det blir, men en liten tillställning i alla fall, haha.

Jag har hittat ett sätt som gör att jag kanske kan få mina åksjuketabletter utan att betala. Eller Jeremy har hittat ett sätt snarare. Deras "familjedoktor" kanske kan skriva under en lapp uppe i Palmerston North som jag sedan kan skicka vidare till dem. Jag hoppas verkligen att han går med på det! Å andra sidan, varför skulle han inte göra det?

Hoppas ni mår bra i värmen där hemma i Sverige. Här fryser jag dagligen, men det är bara att vänja sig!

Kommentera
Postat av: kjell

Här är det inte så värst varmt heller 8 - 10 grader och regn Torsdag kväll

2009-06-04 @ 17:55:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback