Illuminate!



I lördags gick vi alla i lägenheten på ett Paint Party. Det var hur kul som helst! Vi började med en förfest i lägenheten och när klockan var runt 11 så stack vi iväg till festen. Det var hur mycket folk som helst och alla var klädda i vitt, eftersom de skulle måla på kläderna. När klockan var halv ett på natten började de slänga färg överallt! Jag blev täckt av färg och jag fick till och med färg i munnen och i min lins! Haha. Men det var ingen farlig färg och den gick att tvätta bort hur lätt som helst.

Dagen efter var jag bakis, men jag var ändå tvungen att gå till jobbet och jobba i två och en halv timme. Det var inte så farligt.

Här under kan ni se videon som de använde för att promota festen.


Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback