He's just not that into you



Igår kväll tittade jag på filmen He's just not that into you. Jag har velat se den hur länge som helst, och jag måste säga att den var hur bra som helst. Men det är en riktig tjejfilm, så killar tycker säkert inte om den. Fast Jeremy satt i bakgrunden och han verkade lite smått intresserad. Han tittade upp från sin laptop lite då och då.

Idag började det en ny tjej på jobbet. Hon kommer från Canada. Hon måste vara den konstigaste personen som jobbat på Gloria Jean's sedan jag började där. Jag kan inte riktigt förklara på vilket sätt hon är konstig. Men hon pratar inte med oss över huvud taget. Bara när hon verkligen inte har något annat att göra. Och jag tror inte att det beror på att hon är blyg.

Nu ska jag äta wok!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback