En sådan där "lyssna på musik" dag



Jag känner för att lyssna på en hel del musik idag. Det spelar ingen roll vad det är för musik. Allt möjligt helt enkelt. Jag vill gärna ha tips på bra låtar också!

Jeremy är iväg och visar utbytesstudenter runt i Wellington. Helt gratis. Synd att de inte fick ersättning för det. Han behöver verkligen pengarna.

Jag har förresten precis fått reda på att sångaren i OneRepublic, Ryan Tedder, är fantastisk!! Inte nog med att han skrivit alla OneRepublic låtar.. Han har även skrivit dessa:

Beyoncé - Halo
Kelly Clarkson - Already Gone
Leona Lewis - Bleeding Love
Jordin Sparks - Battlefield
Drew Sidora - Til the Dawn


Det hade jag ingen aning om!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback