En lugn kväll med te och One Tree Hill



Idag jobbade jag nio timmar och när jag kom hem så var jag ganska trött. Jag sov bara 5 timmar igår. Säkert mindre än så till och med eftersom jag vaknade av att jag hostade flera gånger. Men det gick bra på jobbet i alla fall. Imorgon är jag ledig och i övermorgon också! Det känns skönt. Fast jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jeremy jobbar båda dagarna.

Just nu sitter jag och dricker te med tropiska frukter. Mums! Och jag laddar ner lite One Tree Hill som jag ska titta på snart. Har inte sett One Tree Hill på hur länge som helst! Måste ladda ner So you think you can dance också! Jag glömmer bort det hela tiden.

Dagens låt har tagit en paus. Har helt enkelt inte haft tid. Och så har jag varit sjuk. Nu är jag bättre, men hostan är kvar.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback