YES! Jag har gått upp i vikt!

Jag är väl en av de få människor som blir lycklig utav att gå upp i vikt. Men ni som sett bilder på mig förstår ju varför. Någon månad innan jag lämnade Sverige så vägde jag 57 kilo och det är det mesta jag någonsin vägt, men sedan gick jag ner i vikt till 53 kg av någon konstig anledning. Jag har stannat vid den vikten ända tills igår när jag vägde mig och upptäckte att jag var uppe i 55! Två kilo kvar, så är jag tillbaka till vikten som jag faktiskt trivdes med, men jag får gärna gå upp till 60.

Jag har ätit väldigt mycket kakor och chips och grejer de senaste dagarna. Det kan väl kanske ha något med saken att göra, men jag har även ätit mer mat än vanligt eftersom jag vaknat tidigare och hunnit äta mer under dagen.

Hur som helst så är jag glad! Hur mår ni?

Kommentera
Postat av: anna

härligt att du har gått upp om det är det du vill!



det är inte många som vågar säga att de har varit med om samma sak. det går ju inte att förklara hur det känns och jag håller helt med dig. man vill bara att han ska förstå hur ont det gör i en.

2009-01-07 @ 09:32:18
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

det är otroligt svårt att prata om. jag betsämde mig för några år sen att det här ska man inte skämmas för eller beskylla sig själv för. så jag berättade för mina kompisar och skrev om det. även om det var riktigt jobbigt.



jag har försökt förklara hur ont det gör också men det går liksom inte in.

2009-01-07 @ 10:15:52
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback