Tråkig dag

Den här dagen har varit riktigt tråkig. Har inte gjort någonting i princip. Jobbade mellan 7.30-14.00, och efter det så kom jag hem och städade rummet. Sedan satte jag mig vid datorn och laddade upp lite bilder. Jag var hur trött som helst så jag bestämde mig för att vila en timme. När jag sedan kom upp så var jag tvungen att gå till affären och handla mat till min middag. Sen äta och sen bara sitta och glo på tv. Rumskamraterna tittade på "My name is Earl". Usch, jag var så uttråkad att jag gick in i rummet och läste min bok istället. Men jag läste den bara i kanske tio minuter innan jag tröttnade. Det är inte för att boken är dålig, utan för att jag verkligen inte kände för att läsa.

Jeremy har varit konstig idag också. Väldigt frånvarande, men jag antar att han inte heller har haft en bra dag. Jaja, denna dagen är snart slut och så blir det en ny dag med nya tag imorgon. Inte för att jag tror att det kommer bli bättre då, för jag jobbar mellan 12-21. Värsta skiftet någonsin. Hela dagen försvinner. Jag föredrar att jobba tidigt. Inte för tidigt, men 8-15 är perfekt.

Nu ska jag försöka spendera lite tid med Jeremy innan det är läggdags.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback