Tidig, men kort dag på jobbet

Idag började jag klockan sju på morgonen. Jag var så trött att jag mådde illa när jag vaknade, men jag tänkte att om jag bara kommer iväg så blir det bättre, och det blev det. Jag var först på jobbet idag. Så jag började plocka med det som jag lärde mig igår. Jag hann inte göra så jättemycket för ungefär 5 minuter senare kom Jonna (chefen) och sa åt mig att hon skulle lära mig göra maten idag.

Så jag började göra i ordning smörgåsar och sallader. Det tog ungefär 2,5 timme. Efter det så städade jag undan lite och sedan sa Jonna åt mig att jag kunde gå hem. Då var klockan 10.15. Nu har jag inget mer jobb den här veckan. Jag ska ringa Jonna på Fredag så får jag reda på hur jag jobbar nästa vecka.

Här nedan följer några bilder från när jag och Jeremy var på museumet Te Papa här i Wellington. Det var ett ganska bra tag sedan, men jag tappade bort bilderna och har inte kunnat ladda upp dem förrän nu. Men här kommer de i alla fall.
Fler finns på min bilddagbok den 13 December.




Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback