Snålt med uppdateringar


Jag är verkligen dålig på att hålla bloggen uppdaterad ibland. De senaste dagarna har jag helt enkelt glömt bort att skriva. Jag vet att jag har lovat att lägga upp bilder från min Palmerston North resa och jag lovar att de kommer upp så småningom. Har tyvärr inte tid nu, för jag ska till jobbet om mindre än en timme.

Den här veckan har jag jobbat tre dagar efter idag. Det har varit skönt, men nästa vecka blir det annorlunda. Då jobbar jag Måndag till Fredag! Så då tjänar jag ihop lite pengar. Igår var inte den bästa dagen jag haft på jobbet. Tiden gick jättesakta, jag gjorde många fel, och när jag kom hem hade jag jätteont i ryggen och mådde illa. Nu så här på morgonen så mår jag lite bättre. Hoppas att det blir en bra dag idag.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback