Gott nytt år!

Jag hade verkligen jätteroligt igår kväll och jag hoppas att alla ni andra också hade det! Vi började med en hemmafest som pågick i några timmar, sedan gick vi ut och klubbade. Först till en klubb som heter Lotus. Det var helt okej till en början, men sedan när alkoholen började gå ur kroppen så insåg jag vilken skitmusik de spelade. Jeremy gav förslaget att vi skulle gå och kolla vad de spelade på den klubb som han trodde skulle vara min favorit, Maya. När vi stod utanför så spelade de två av mina favoritlåtar från 2008! "The Guru Josh Project - Infinity 2008" och "R.I.O. - Shine on". Så vi gick tillbaka till Lotus för att se om någon annan ville följa med dit. Tyvärr så var det inte någon som hade lust att betala 10NZD, 50 kr för att komma in så jag och Jeremy gick själva.

När vi kom in där så hade de bytt DJ, och han spelade såklart skitmusik. Men hur som helst så hade jag kul i alla fall!

Jag sa ju att jag skulle lägga upp en punkt ur listan på de värsta turistattraktioner folk betalar för varje dag, men det har inte blivit så, och jag kommer att hoppa över det även den här gången och lägga upp bilder från nyårsfestandet istället!

Fler bilder kan ni hitta på min bilddagbok!




Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback