Det sticker i näsan!

Jag bestämde mig för att städa lite i badrummet idag, men jag kunde inte hitta det vanliga medlet som jag brukar använda när jag städar så jag använde något mögelborttagningsmedel istället som luktade klor. Under tiden som jag städade med det så höll jag på att spy på grund av lukten men jag skyndade mig så gott jag kunde.

Nu efteråt så stinker mina händer av klor och det sticker i näsan. Usch, måste verkligen se till att köpa något bättre medel.

Igår var vi och storhandlade. Det var ganska skönt att det bara var jag, Jeremy och Derek som gick för då får man mer chans att bestämma vad som ska köpas. Jag blev sugen på Macaroni and Cheese även fast jag aldrig hade ätit det innan så vi köpte hem det och Mel lagade i ordning det till kvällen.

Jag hoppas verkligen att det inte ska smaka som det gjorde, för då förstår jag inte hur någon kan tycka om Mac and Cheese. Får kolla upp något recept någon gång och se om jag kan laga det själv när jag kommer hem till Sverige.

Kommentera
Postat av: anna

svar: vem säger att filmen är totalt värdelös? jag tycker alla hyllar den som jag vet inte vad hehe. jag älskade den iaf :)

2009-01-03 @ 09:52:07
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback