Äntligen helg!



Nu har jag jobbat sista dagen för den här veckan, och det känns hur skönt som helst! Nu har jag två lediga dagar. Vad jag ska hitta på vet jag inte än, men troligtvis blir det väl bara att ta det lugnt och sova länge. Jag har inga pengar att spendera i vilket fall som helst, för jag får inte min lön förrän på tisdag. Dagen efter jag och Jeremy firar ett år tillsammans.. :( Så jag har inte ens råd att göra något för att fira.. Han får väl betala så länge, haha.

Jeremy fick reda på att han har fått ett extrajobb. Han kommer bara jobba där i två veckor, men det är ju bättre än ingenting. Han fortsätter att söka alla jobb han ser. Han måste ha skickat ut ungefär 50 CV nu eller något liknande.

Idag har brandalarmet gått två gånger där jag har varit. Det började med att det började tjuta på jobbet och alla var tvungna att gå ut på gatan och sedan stod vi där i typ 20 minuter. Tydligen så hade brandalarmet utlösts på sjunde våningen, och vi är på andra. Brandkåren kom,  men det var ingen brand.

Andra gånger var när jag satt hemma i lägenheten ensammen. Det var tydligen bara en brandövning. Jag hade precis kommit hem från jobbet. Det var bara tur att jag inte hade hoppat in i duschen än.

Just nu sitter jag och lyssnar på Darren Styles. Jag verkligen älskar honom! Här nedan har jag länkat till en video med honom.



Kommentera
Postat av: anna

åh vad kul att ni firar ett år, grattis! i förskott då ;)

2009-01-23 @ 08:07:39
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Tiina

Ja visst! Så nu hoppas man bara på att man får ett jobb oxå! :) Hur ståre till annars då?

2009-01-23 @ 13:32:41
URL: http://onlyonelove.blogg.se/
Postat av: anna

svar: med IQ-befriad musik menar jag där det inte ligger särskilt mkt djup i texterna, och det tycke rjag inte det gör i roxettes låtar :)

2009-01-25 @ 12:31:27
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback