Skönt med sovmorgon

Idag vaknade jag klockan halv elva. Det var skönt att få sova lite längre än vanligt. Jag börjar inte jobba förrän klockan 12 idag nämligen. 12-7. Inte mitt favoritskift precis, men det är okej.

Just nu sitter jag och lyssnar på The Real Booty Babes - Played-a-live. Det verkar som om jag är den enda som gillar låten. Pojkvännen tycker att de förstörde originalet totalt och min bror tycker att det är för mycket bass tydligen. Jag tycker att den är hur bra som helst. Men jag har ju alltid älskat musik med mycket lyrics. Safri Duos version har ju inga lyrics. Självklart älskar jag den också. Den har ju varit min favoritlåt en gång i tiden.

Nu började Fairytale - Cloud '99 spelas. Den är också grymt bra! (Bry er inte om videon..) Jag blir sugen på att ha fest. Jag kommer ordna en fest när jag kommer tillbaka till Sverige. Någon som kommer?

Ännu en bra låt finner ni nedan. (Ingen video dock)




Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback