Seven Names. Seven Strangers. One Secret.



Tittade nyss på filmen Seven Pounds tillsammans med rumskompisarna. Det var en otroligt bra film! Jag har velat se den länge och det är definitivt en film som jag skulle betala för.

Den började lite förvirrande och jag förstod inte riktigt vad som pågick, men efter att ha tittat mer så förklarades allt. Jag rekommenderar den absolut! Och känslig som jag är så började jag såklart gråta. Haha. Mamma, jag har ärvt det utav dig!

Kommentera
Postat av: anna

har hört att den där ska vara bra. kanske får ge den en chans :)



svar: nej matchen gick på viasat fotboll och jag har inte den kanalen tyvärr =/

2009-02-26 @ 15:14:33
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: bea

Jag vill också se den filmen! Har hört mycket bra om den :)



svar: Jaa alla säger det :D Längtar tills att få läsa den :D

Ta hand om dig, kramar

2009-02-28 @ 17:02:27
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback