Jobba, jobba, jobba..

Det är inte speciellt roligt att vara i ett annat land men inte kunna resa någonstans för att man jobbar för mycket. Jag och Jeremy ville åka på en roadtrip i helgen, men jag kunde inte få ledigt på söndag. Verkligen skitjobbigt. Jag gör allt jag kan för att ringa runt till människor och försöka få någon att hoppa in istället för mig, men det verkar vara meningslöst.

Jag kommer säkert få jobba nästa lördag också när det är karneval i stan. Det skulle inte förvåna mig. Tanken var ju att jag skulle ha ett deltidsjobb, men nu har jag blivit fast med ett heltidsjobb istället. Självklart är det bra med pengarna, men om jag inte har tid att resa någonstans vet jag egentligen inte vad meningen med pengarna är.. Jag vill resa NU när det fortfarande är sommar i Nya Zeeland. Jag vill inte vänta tills det blir kallare.

USCH, säger jag bara..

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback