Jag vill ha en ny bloggdesign..



Bild: Flickr.com

Jag vill verkligen ändra utseendet på den här bloggen. Men jag vet inte riktigt hur jag ska få det att se ut som jag vill.. Jag har pluggat HTML, XHTML, CSS och Java, men jag har glömt det mesta om jag ska vara ärlig. Får väl ta och sätta mig ner och läsa igenom lite för att påminna mig själv om hur det fungerade.

Jag lånade en bok på biblioteket om Adobe Photoshop CS3, även fast vi har CS4, och jag har faktiskt lärt mig en del nya saker. Ska läsa mer så småningom och se om jag kan lära mig något mer.

Idag var en riktigt fin dag ute. Soligt och varmt. Låg i gräset ett tag och solade.

Derek och Ange bestämde sig för att de inte ville handla mat tillsammans med oss längre.. Så nu köper alla mat åt sig själva. Det blir mycket dyrare, men vad gör man. Jag kan förstå att inte Ange vill handla med oss för hon tål inte gluten. Och Mel är vegetarian. Så det är väl ganska smart av dem att vilja handla själva.. Jag önskar bara att det inte blev så dyrt. Jeremy och jag var och handlade idag för en vecka framåt. Det gick på 130 dollar (ca 650 kr).. Usch..

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback