Blogga om kläder? - Nej tack!

Seriöst. När jag gick igenom och läste de populäraste bloggarna på blogg.se så började jag nästan skratta. Allt handlar om kläder och inneprylar, eller om modeller som skriver om sina liv.. Åh, så intressant.

För det första så kan jag hitta kläder själv, både i butik och online. Jag behöver läsa om att en bloggare gillar plagget. För det andra, inlägget "Idag hade jag på mig det här" eller "Dagens outfit" som det också kallas.. Hur intressant kan det bli i längden? Vissa behöver inte mycket för att bli underhållna.

Det måste väl finnas lite intressantare bloggar där ute?

Har ni några tips på bra bloggar?

Kommentera
Postat av: mikaela

haha, jag la upp lite bilder på nya fynd/kläder som jag köpt nyligen! :P Men jag förstår vad du menar. Fast jag visar ju bara det jag köpt, och jag tipsar inte folk att köpa samma saker som jag :P

hur är det, är du hemma i sverige nu?

2009-02-28 @ 13:53:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback