A little bit of Wellington

Jag har på begäran tagit bilder runtomkring där jag bor i Wellington, inte så jättemånga, men en del. Bilderna tog jag för länge sedan men har inte laddat upp dem än. Det var en bra dag att springa runt och ta bilder på, för det var soligt och ganska så varmt ute. Tyvärr lite blåsigt.

Det är svårt att fånga Wellington på bild. Det finns så mycket att se, och det ser aldrig lika bra ut på bild som det gör i verkligheten. Ni får helt enkelt åka hit och se själva, haha.

Just nu sitter jag och lyssnar på Darren Styles, men ska efter det här inlägget gå och lägga mig. Jag är trött och tänker sova länge imorgon. Är nämligen ledig. Funderar på att kanske gå till Borders och börja läsa Twilight för att se om det är en bok för mig. Jag vill se filmen också, men ingen här vill se den med mig. Får vänta tills den släpps på DVD antar jag.

Här kommer lite bilder av Wellington!
Fler finns på min bilddagbok den 23 Januari.




Kommentera
Postat av: Tiina

Oh tack snälla, jo då hittills har det funkar jätte bra för oss, inte någon tjafs ännu iaf. Men det kommer senare. Jag trivs kanon med honom iaf :)

2009-02-04 @ 17:23:31
URL: http://onlyonelove.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback