Nu är jag hemma i Sverige!

Äntligen är jag hemma i Sverige! Ni har ingen aning hur bra det här känns. Efter den värsta resan jag har haft i hela mitt liv är jag äntligen tillbaka till mitt liv här i Sverige.

Jag vet inte om jag orkar gå in på så mycket detaljer om vad som hände på resan, men låt oss bara säga att det inte var roligt alls! Jag listar nedan orsakerna:

Japaner pratar inte engelska
Jeremys kreditkort fungerar inte utomlands
Lufthansa har värdelös underhållning på planen
Det finns inte mycket att göra på en flygplats i 20 timmar
Jag tog fel på datumen

Den sista orsaken är väl den värsta.
Jag räknade med Nya Zeeländsk tid, vilket innebar att jag sa åt föräldrarna att komma och hämta mig den 19 December, men jag landade i Sverige den 18:e (19:e Nya Zeeländsk tid).

Som tur var så kom jag på det när vi var i Tyskland så att pappa hade tid att ta sig upp till Arlanda! Jag är verkligen värdelös på att planera resor. Det låter jag Jeremy ta hand om i framtiden!

Jag har packat upp allt nu, så det är skönt. Men jag är fortfarande grymt trött, så det blir en tidig kväll ikväll.

Nu vet ni i alla fall att jag är hemma! :)


Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Så jäkla coolt att man reser tillbaka i tiden :D

2009-12-19 @ 19:06:57
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback