Inget Photoshop på ett tag



Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen när det gäller Photoshopbilder, men det finns en förklaring.

Jag åker hem till Sverige om två dagar. Och det innebär mer än bara resan. Det innebär packning, planering, pengaväxlande och allt möjligt! Jag har helt enkelt inte haft mycket tid över till annat.

När jag väl är hemma i Sverige så kommer jag såklart att uppdatera bloggen, men det kommer troligen inte bli så mycket Photoshop då heller. Troligen blir det mest foton på vad jag har för mig under de fyra veckorna jag är där.

Efter de fyra veckorna åker jag till Japan och stannar i Tokyo några nätter. Sedan är det bara att åka tillbaka hit till Wellington, Nya Zeeland.

Då kan jag fortsätta med Photoshop! :)

(Bilden har egentligen inte något med inlägget att göra, utan är mer där för att förbereda mig på hur kallt det kommer att vara i Sverige!)

Kommentera
Postat av: K

Ja det är riktigt kallt här :) Idag har det kommit grymt mycket snö. Så såklart att julkänslan har kommit ;)



Har du fått julstämning?

2009-12-15 @ 14:27:49
URL: http://kduun.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback