Storstädning och bra musik



Vaknade klockan halv sju imorse och var hur trött som helst. Tänkte direkt att jag skulle sova några timmar när jag kom hem från jobbet. Men när jag kom hem vid tvåtiden så var jag inte trött längre. Därför började jag städa lägenheten. Jag fick lite hjälp av Derek och nu är lägenheten ren!

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Jag funderar på att dra ner några album. Till exempel James Morrisons nya. Vet inte om det är så mycket bra på den, men jag gillar låten han gjorde med Nelly Furtado. "Broken Strings" eller något sådant tror jag att den heter.

Jag gillar Kanye Wests nya låt "Paranoid" också. Eller, jag vet inte om den är speciellt ny. Men den spelas på radio här i alla fall. Har länkat till James Morrisons låt här under.

James Morrison - Broken Strings



Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback