Somnade med kläderna på



Igår kväll var jag hur trött som helst.
Efter ett nästan timme långt samtal med min bror så bestämde jag mig för att det var dags att gå och lägga sig. Jag gick och borstade tänderna och tvättade bort sminket och var sedan redo, men problemet var att Jeremy satt och pratade med sin bror över Skype och webbkameran var på. Så han kunde alltså se mig, vilket betydde att jag inte kunde byta om. Så jag drog täcket över mig och hoppades på att han snart skulle vara klar med samtalet. Nästa gången jag var vid medvetande var klockan nio på morgonen. Haha. Jag somnade alltså med kläderna på.

Efter klockan nio så somnade jag om och vaknade inte förrän klockan 12. Usch. Är helt slut i kroppen nu bara för att jag sovit så länge.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback