Palmerston North - Here I come



Idag åker vi upp till Jeremys föräldrar för att fira lite påsk med dem.
Eller, fira och fira vet jag inte. Men umgås med dem lite grann i alla fall. Jag gick och la mig vid 2 inatt och var tvungen att vakna halv åtta, så det blev bara fem och en halv timmes sömn. Jag kommer nog inte vara så fruktansvärt pigg idag, men det gör inget. Vi ska inte göra något speciellt i alla fall.

Förhoppningsvis kan jag och Jeremy låna bilen och köra runt lite i stan. Jag skulle vilja se mer utav Palmerston North. Han har ju ändå bott där i typ halva sitt liv. Skulle vilja åka till New Plymouth (staden han är född i) någon gång också, men vi får se om det blir av.

Hur som helst så måste jag ge mig iväg nu. Hur har ni firat påsken?

Kommentera
Postat av: Anonym

hahaha de sant, men jag blir oftast riktigt elak! "/

2009-04-12 @ 23:28:00
Postat av: T-iina

Haha har du inte?, jaa den e skit gammal.

Tror jag hörde den första gången då jag gick i 7an :)

2009-04-14 @ 11:06:38
URL: http://onlyonelove.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback