Gossip Girl Madness



Jag såg på de två senaste Gossip Girl avsnitten idag. De som visats i USA alltså, så läs inte om ni inte vill veta vad som kommer att hända!

Blair är tillbaka med Nate vilket jag tycker är helt galet. Jag ser ingen kemi mellan dem. Jag vill fortfarande ha Jenny och Nate, men det lär väl aldrig hända. De var en bra kombination. Och så vill jag ju självklart ha Blair och Chuck tillsammans, även om jag har tröttnat på deras on and off förhållande. Jag tror att säsong två kommer att sluta med dem tillsammans. Jag känner för att titta på lite gamla avsnitt av Gossip Girl. Men Jeremy har stulit datorn där jag har min hårddisk så för tillfället använder jag hans laptop istället.

Vad tycker ni om säsong 2 av Gossip Girl?

Kommentera
Postat av: T-iina

Jag har tittat klart på hela säsongen, den va kanon! :) man blev lite lite lite irriterad. haha

Jag såg det på kanal 5:s hemsida om att hon heter Alexandra någotsånt ska spela Lily istället.

Okeej vart ligger OD's ??

2009-04-01 @ 12:43:42
URL: http://onlyonelove.blogg.se/
Postat av: T-iina

Hmm jag har sett till avsnitt 17 i säsong 2

vilken e du på? hur många avsnitt är det då:S

2009-04-01 @ 22:20:27
URL: http://onlyonelove.blogg.se/
Postat av: T-iina

Jaha men dåså! Va fan jag har letat överallt efter fler avsnitt. Men de har inte kommit ut ju, nu såg jag ifs att det fanns avsnitt 20. Men man kan inte ladda ner längre "/

2009-04-02 @ 11:20:48
URL: http://onlyonelove.blogg.se/
Postat av: tiina

hahaha okeej, då förstår jag. Men jag vågar ju inte ens göra de här nu i sverige haha! :P

2009-04-03 @ 15:55:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback