Bedövad - men jag kan vissla!



Idag så åkte jag och Jeremy till Jasons (hans brors) tandläkarklinik för att få fixa det som behövdes med våra tänder. Jag hade inget nytt hål, men tydligen så var ett av mina tidigare hål inte lagat så värst bra, så han fixade det åt mig. Jag fick två sprutor och just nu är jag bedövad i halva ansiktet i princip. Ända upp till hårfästet. Men jag kan vissla! Jag provade förut. Jag vet hur roligt alla hade åt mig efter jag hade varit hos tandläkaren när jag var yngre.

Tidigare så var vi inne i stan och åt Fish&Chips. Det var gott, men jag måste säga att det smakar bättre i Nya Zeeland. Troligen för att de använder en annan sorts fisk här.

Vi ska äta middag här om bara en liten stund, men jag tror att jag måste vänta lite för jag kan knappt röra tungan!

Alltid lika kul att gå till tandläkaren! Men nu slipper jag i alla fall göra det när jag kommer hem.

Kommentera
Postat av: Tina

surfthechannel.com heter sidan :)

2009-04-22 @ 11:11:16
URL: http://onlyonelove.blogg.se/
Postat av: Viktor

Ojoj, haha som vanligt äger du mig i livet. Va det därför jag inte sett dig online på hur länge som helst? Nåväl, hör av dig, har lust att höra mer om hur det har varit :)



MvH

En gammal klasskompis

2009-05-03 @ 14:54:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback