American Idol har nått nya nivåer

Jag satt precis och tittade på avsnitt 21 av nya American Idol. Topp 11 sjöng country. Först tänkte jag att det skulle bli ett skitprogram eftersom jag inte tycker om country och visst fanns det några som sjöng urtråkiga låtar. Men de flesta överraskade mig totalt! American Idol har aldrig varit så bra som det är i år! Herregud vilka talanger. Jag önskar att jag kunde länka till några videor, men av någon konstig anledning så har ingen lagt upp videor på youtube. Det tycker jag är väldigt konstigt, för de brukar alltid komma upp inom ett par dagar. På bilderna nedan ser ni i alla fall vilka mina favoriter är. Adam Lambert, Danny Gokey, Kris Allen och Matt Giraud. (Ja, jag är medveten om att det bara är killar, men jag har inte hört något stand-out performance av någon av tjejerna än.)



Kommentera
Postat av: T-iina

Neeh stackarn! :(

men du kommer väl hem snart?

2009-04-04 @ 18:31:14
URL: http://onlyonelove.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback