Varför är det alltid mitt fel?



Pratade nyss med pojkvännen. Vi har inte hörts så mycket den senaste veckan och det är tydligen mitt fel. Jag skriver för lite till honom på msn, jag ringer för sällan. Jag beter mig som en främling. Själv tycker jag att det är tvärtom.

Jag har förklarat för honom att jag är nervös inför Nya Zeeland resan och att jag inte kan vara på topphumör då. Men det förstår han inte. Då säger han bara att jag inte borde åka om jag känner så.. Får man inte vara nervös nu heller?

Jag fattar ingenting. Hur som helst så skiter jag i det just nu. För resan är betald och jag ska åka. Om det sedan misslyckas totalt och jag kommer hem om tre månader eller kanske en, så spelar det ingen roll. Då har jag i alla fall försökt.


Kommentera
Postat av: anna

det blir nog bra när du väl är där :)

2008-11-18 @ 20:03:50
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback