Två veckor kvar till Nya Zeeland



Nu börjar jag faktiskt bli riktigt nervös. Jag sitter och har ont i magen hela tiden för att jag oroar mig så mycket över den här resan. Någonstans djupt inne vet jag att det kommer gå bra, och även om det inte skulle göra det, så har jag redan betalat returbiljetten. Så blir det riktigt illa åker jag hem.

Men nu ska jag bara försöka tänka positivt. 6 månader är inte så länge egentligen. Det enda jag missar här är vintern. Och det gör mig inte speciellt mycket. Sen får jag ju spendera jul och nyår i solen. Det kan bli intressant.

Jag har inte ens börjat packa än.. Det kanske är dags. Men jag är en sådan person som alltid skjuter upp allt till sista sekunden. Det vore ganska snopet om jag glömde något viktigt hemma. Det är inte så lätt att åka tillbaka och hämta.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback