Tidiga kvällar skapar konstiga drömmar



Av någon anledning fick jag världens huvudvärk igår kväll och var tvungen att gå och lägga mig klockan 21.00. Det är lite tidigt när det gäller mig! Och sedan vaknade jag mitt i natten och var illamående som bara den. Men som tur var somnade jag om och vaknade inte förrän klockan 10.

Hade världens konstigaste dröm inatt om en gammal vän. Det började med att vi var en stor grupp i någon lokal som hade en danstävling. Jag dansade med en kraftig mörk tjej som slängde mig hit och dit. Vi var jätteduktiga. Men ett annat par fick fler röster än oss, trots att vi var mycket bättre. Det gjorde oss förbannade, så vi gick runt och krävde att alla skulle rösta om.

Sedan hamnade vi av någon konstig anledning i en tunnelbana. Inte i tåget utan utanför. Jag vet inte hur egentligen, men våra liv var i fara. Det är där min gamla vän kommer in i bilden. Han räddade oss hela bunten genom att stoppa tunnelbanetåget. När vi kom ut utanför stod det en bår där som det stod "Serena" på.. Är man något besatt av Gossip Girl eller vad? xD

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback