Plumpspelande och ett kilo mjöl



Jag tröttnade på att sitta framför datorn på eftermiddagen så jag började med att titta på Judge Judy med mamma. Den serien är verkligen löjlig. Jag förstår inte de som tycker att hon är något att titta på. Hon är urtöntig. Självklart ska man vara rättvis, men man ska inte sitta och kalla de åklagade för idioter och slampor och allt vad hon kallar dem för.
Men i brist på bröd får man äta limpa.

Sen så fick jag för mig att vi skulle spela Plump. För er som inte vet vad det är så är det ett kortspel. Orkar inte förklara reglerna, men är ni intresserade kan ni hitta dem här.

Men nu är jag tillbaka framför datorn igen som vanligt. Jag är fruktansvärt beroende. Och nu när jag har en blogg och har börjat läsa andra bloggar är jag ännu mer fast. Jag uppdaterade mina länkar förresten, så nu kan ni titta in på min bilddagbok, min facebook och min Last.fm.

Till sist kanske ni undrar vad ett kilo mjöl har med saken att göra? Det är så att min bror visade mig ett klipp på youtube igår från tv-serien Grotesco. Det är verkligen sjuk humor. Och när jag säger sjuk så menar jag verkligen sjuk.
Grotesco - Ett kilo mjöl

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback