Please follow your own rules



Fick en kommentar på mitt förra inlägg från Fredrik *Frisören om att man nu kan rösta på finalisterna i hans hårtävling. För det första har jag aldrig varit inne på hans sida innan och är inte ett dugg intresserad utav att rösta på någon i tävlingen. För det andra uppskattar jag inte människor som går in på en annan människas blogg och gör reklam för sin egen.

Men det roligaste av allt är när jag gick in på hans blogg för att kommentera mitt missnöje och får se denna text:

"Kommentera gärna, dock EJ med Reklam, eller ointressant snack...."

Jaså? Men det är okej för dig att göra det? Mycket konstigt.

Ska man göra reklam för sin egen blogg på någon annans inlägg kan man väl åtminstone ha vett nog att läsa igenom inlägget och skriva en snabb kommentar om det.

Jag antar att regler funkar så länge du själv inte behöver följa dem.

Kommentera
Postat av: anna

jag hatar också såna där reklamkommentarer.



svar: haha jasså? jag älskar att ha foton synligt på vägger, kylskåp, i ramar och så :)

2008-11-16 @ 19:35:41
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Petra

instämmer helt, blir galen när folk kommenterar med deras förbaskade tävlingar och allt vad det är.

2008-11-16 @ 22:22:55
URL: http://petraacederqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback