Packningen är i full gång

  

Idag blir en riktig packdag för mig. Jag börjar känna stressen krypa på lite grann nu faktiskt. Det är ju inte precis som att jag åker iväg och kan åka tillbaka och hämta något jag glömt. Så jag måste verkligen få med mig allt. Det går inte direkt att skicka efter heller. För det första tar det så lång tid innan man får det. För det andra är det grymt dyrt. Jag tror det kostar ungefär 1500 kronor för 10 kilo eller något sådant. Inte för att jag tror jag glömmer 10 kilo hemma, men ändå. :)

Jag kommer att packa med mig min hårddisk så att jag får med mig alla bilder, musik, tv-serier och filmer. Det känns väldigt skönt. Då vet jag att om jag blir uttråkad så har jag allt tillgängligt :) Min DVD-samling kommer dock inte med. Kanske ett par av favoritfilmerna.

Sen har jag börjat fundera på vad jag ska sysselsätta mig med de 26 timmarna mellan London och Auckland. Det finns ju film och musik på planet samt lite spel, men man lär bli uttråkad.

Har ni några bra tips?




Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback