Now you need to forgive yourself



Jag valde att inte gå ut på krogen ikväll och stanna hemma istället. Det var ett svårt val, men jag kan verkligen inte slösa mer pengar innan jag åker. Så tyvärr fick jag sitta hemma själv istället.

Men jag kom efter en stund på att jag inte hade sett nya avsnittet av Heroes, så jag började titta på det istället. Det måste nog vara mitt favoritavsnitt än så länge på säsong tre. Jag var verkligen spänd igenom hela avsnittet, och nu kan jag inte vänta på nästa. Jag tänker inte avslöja något här eftersom det inte har visats i Sverige än.

Jag har inte tittat på Idol ikväll. Jag tittar i och för sig nästan aldrig, men jag pratade med pappa förut och han kände på sig att Alice skulle åka ut. Vi får väl se. Jag kan inte säga något eftersom jag inte såg programmet.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback