Mount Victoria, New Zealand

Jag gick iväg på en långpromenad med Jeremy igår för att se mig om lite i Wellington. Nu när jag har varit här ett tag och nerverna har lugnat sig lite så har jag verkligen insett hur vackert Wellington är. Det är vatten överallt! Jag älskar det! Och hus uppe i bergen. Det enda jag tycker är lite jobbigt är att det är så fruktansvärt blåsigt här. Men det får man leva med. Man går ute och det blåser ganska kyligt, så man märker inte att man blir bränd av solen. Mina fötter har blivit ännu mer solbrända idag..

Hur som helst gick vi upp på Mount Victoria igår. Shiiiiiiiiit vilken uppförsbacke. Jag var tvungen att stanna och hämta andan massor av gånger. Det var som att vi klättrade upp för berget trots att vi följde stigar. Men hur som helst så var det värt allt flås när man kom upp dit. Riktigt vackert. Laddar upp några bilder här nedan därifrån. På vägen ner följde vi bilvägen istället och jag fick se en hel del lyxhus. Jag skulle ge vad som helst för att få en utsikt som dem. Men tyvärr har jag inte pengar till det.

Fler bilder kan ni hitta på min bilddagbok.

Vad händer hemma i Sverige?





Kommentera
Postat av: sara

Gud vad härligt..o varmt o skönt. Här haglade de nyss haha.

2008-12-03 @ 14:29:59
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback