Då var man i NZ då ;)

Jaha, då var man framme efter över 30 timmar på olika flygplan. Resan tog på krafterna, och jag har blivit drabbad av fenomenet Jetlag. Gick runt hela eftermiddagen här i Nya Zeeland igår som en zombie, eftersom det då var mitt i natten hemma i Sverige.

Varmt är det här. Jag har redan blivit solbränt. Men inte så mycket. Mest på fötterna, som alltid av någon konstig anledning. Kanske för att jag använder svarta skor, jag vet inte. Men sedan när jag pratade med familjen imorse över webcam kommenterade de hur röd jag var på näsan. Jag trodde att det berodde på att jag var varm eftersom jag låg i sängen med två täcken över mig. Men sedan gick jag in på toaletten för att titta. Och nog är det solbränna alltid. Det har börjat svida nu också vilket inte är så skoj.

Jag tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder från resan hit, och någon från Wellington. Har inte hunnit göra så mycket än. Jag var ute och badade och solade igår, men annars så har det inte blivit något mer. Vi får se vad som händer idag. Kanske tar lite fler bilder idag.





Kommentera
Postat av: anna

åh vad härligt! skönt att resan gick bra :)



johan åkte ur idol. tyvärr säger jag.

2008-11-29 @ 11:16:29
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback