Ursäkta bristen på uppdateringar

Det har inte blivit så mycket skrivet på senaste tiden och det beror på att jag och Jeremy delar på en laptop. När vi är hemma använder han den mest och jag hinner inte riktigt uppdatera bloggen. Sedan är vi inte så mycket hemma heller. Men jag uppdaterar så ofta jag kan.

Just nu sitter jag i biblioteket och surfar lite och laddar ner saker. Internet är mycket snabbare här än hemma i lägenheten.

Jag har inte laddat upp så mycket foton på senaste tiden heller på grund av tidsbristen, men jag ska försöka ladda upp mer sånt också. Jeremy försöker få sin dator där hemma att fungera, men någonting är fel med den så det kan dröja. Men när han får den att fungera kommer jag kunna uppdatera bloggen oftare.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback