Lussebullar (not) och julbad

Jag sa ju tidigare att jag skulle uppdatera er om hur det gick med lussebullarna. Åt helskotta kan man säga. Allting såg ut att fungera tills jag tog ut dem ur ugnen och tog en tugga av en. Totalt degig inuti. Först trodde jag att jag kanske hade gräddat dem för lite, men jag provade alla möjliga sätt med de andra plåtarna och de blev lika degiga i alla fall. Jag skyller på den värdelösa jästen de har här! Haha.

Så jag fick inga lussebullar till julafton. Nästa år tänker jag äta dubbelt så många lussebullar än vad jag brukar. Jag älskar lussebullar. Vad irriterad jag är nu för att jag inte får några..

Hur som helst håller vi på och lagar julmiddag här just nu. Eller jag gör inte det för jag gick fram och hjälpte till i 10 sekunder innan de knuffade undan mig och sa att de skulle göra det själva. Och ändå klagar de på mig för att jag aldrig lagar mat. Vill de inte ha min hjälp så får de väl skylla sig själva. (Synd bara att jag inte kan få lära dem lite om kryddor, åtmintone att man har salt i maten..)

Tidigare idag var jag nere på stranden och badade, det ni! Bilder finns nedanför.
Fler finns på min bilddagbok.

Hur har er jul varit hemma i Sverige?




Kommentera
Postat av: kjell

Det är ju helt galet, att bada under jul och nyår.

Lyckos dig.

2008-12-26 @ 07:16:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback