Städ och tvättdag



Jag tror att det blir en riktig städ och tvättdag idag. Jag har inte riktigt börjat än eftersom någon annan stulit tvättmaskinen, men snart så! Det blir i alla fall två maskiner tvätt. Och sedan plockar jag i ordning i rummet så att det inte ser så stökigt ut.

Tanken var att jag och Jordan skulle gå till de botaniska trädgårdarna som de har här idag, men jag tror inte att jag orkar. Känner faktiskt för att bara vara hemma och ta det lugnt idag.

Imorgon däremot så kanske jag drar iväg dit. Vi får se. Jag skulle vilja ner till stranden också, men jag har inte ens kollat vad det är för väder ute idag. Tittade precis nu, och det verkar bara vara 19 grader.. usch! Haha. Väntar nog med stranden till senare.

Nu ska jag nog ta och titta på lite One Tree Hill.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback