Lämnad i lägenheten

Idag har vi varit ute och letat efter förvaring för mina kläder. Vi har inte hittat något billigt än, men jag tror att vi väntar med att leta till nästa vecka. Jeremy åker bort ett par dagar nu för att träffa sina föräldrar och jag stannar här i Wellington. Vet inte vad jag ska göra medans han är borta men jag kommer nog på något. Kanske går ner till stranden och solar lite. Och i så fall väldigt lite för jag vill inte bränna mig. Men jag kanske sätter mig i skuggan och läser en bok eller något. Sedan får vi se vad jag hittar på.

Jeremy lämnar sin laptop så jag kan kanske gå tillbaka till att vara den datanörd som jag var hemma i Sverige. Kanske tittar på lite serier eller något. Jag tror det kommer ut ett nytt Gossip Girl avsnitt den här veckan. Och så klart HEROES! Det får man inte missa. Ärligt talat har jag ingen koll på om det kommer ett avsnitt den här veckan eller inte. Men jag hoppas.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback