De botaniska trädgårdarna igen

Jag var uppe för en andra gång i de botaniska trädgårdarna med Jeremy för någon vecka sedan, men jag har inte laddat upp några bilder här än, så jag tänkte att jag skulle passa på att göra det nu medans internet här faktiskt fungerar. Vi har mycket problem med internet. Ibland är det slött och ibland fungerar det inte alls. Så man får passa på att göra det man ska på datorn medans man har chansen.

Idag var det Boxing Day i Nya Zeeland (ungefär som mellandagsrean hemma i Sverige). Vi gick runt och tittade om det fanns något intressant att köpa, men jag bestämde mig för att inte slösa några pengar på det. Har varit runt och sökt jobb idag också. Det kan nog kanske bli något på Starbucks. Shevy som jobbar där hade pratat med chefen och han sa att han letar efter någon som kan jobba heltid. Så vi får se om det kanske blir något där. Sedan var jag på ett annat café och pratade med chefen där. Hon sa att jag skulle komma förbi med ett CV så skulle hon kolla på det. Hon var från Finland, så det var ganska kul.

Hur som helst, här kommer lite bilder från de botaniska trädgårdarna.
Fler finns den 18 December på min bilddagbok.





Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback