Coldplay, 22 Augusti 2009!!



Jag kan inte fatta att det är sant! Coldplay kommer tillbaka till Sverige den 22 Augusti 2009! Jag är så oerhört överlycklig och jätteledsen på samma gång.. Jag vill så gärna gå och se dem igen, men jag har inte råd att köpa en biljett. Biljetten kostar 595 kr och de kommer troligen att ta slut ganska fort. Försäljningen börjar svensk tid klockan 09.00 den 11 December.

Jag hoppas kunna köpa en biljett i efterhand från någon privatperson för ett inte allt för dyrt pris. Men jag får inte hoppas på för mycket.

Fan också..
Jag skulle gärna köpa en biljett när försäljningen börjar om en och en halv timme.. Men tyvärr har jag inte råd eftersom jag måste spara mina pengar för hyra och mat här i Nya Zeeland.

Jaja, vi får se hur det blir.

Kommentera
Postat av: Annie

Hoppas du har råd att gå, dom är såå bra live!! :) Helt klart värt pengarna!



Gillar du också Gossip girl? ;)

2008-12-11 @ 13:05:25
URL: http://anniebyheart.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Kommer förhoppningsvis att gå ;) haha

2008-12-11 @ 21:35:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback