Brist på inlägg

Jag har inte skrivit så mycket i bloggen på senaste tiden. Det beror mestadels på att det inte har hänt så värst mycket som jag kan skriva om. Har inte hänt så mycket idag heller. Vi var hos Jeremys vän Andrew och grillade ikväll. Mer är det väl inte. Men jag kan skriva en lista här som jag tycker är lite underhållande. Jag skriver en av punkterna per dag.

Topp 6 värsta semesteraktiviteter folk betalar för

Nummer 6 - En tur i Paris kloaker

I Paris handlar inte allt om pudlar och eiffeltornet, och självklart finns det mer att se än Louvren och Triumfbågen. Faktum är att efter din stund på en fin toalett kanske du kommer på dig själv att tänka "Jag önskar jag kunde få se var min skit tar vägen". Du har tur, för du kan faktiskt få betala för en tur i Paris kloaker. Turen är på ca 450 meter (vilket är 450 meter för långt). Du får chansen att se vilka verktyg som används och du får även en kort berättelse om hur det fungerade förr, hur det fungerar nu och hur det kommer att fungera i framtiden när man tar hand om bajs. Tycker du inte att det är nog med att se bajs som du inte vet vems det är, så kan de faktiskt visa dig rören som leder upp till husen ovanför. Sedan kan du stirra ut människor hela dagen och tänka "Du kan se ner på mig hur mycket du vill, men jag har sett din skit".

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback