Leighton Meester


Kommentera
Postat av: Sara

Hej!

Mitt namn är Sara och jag skulle behöva lite hjälp av dig :)

Jag har alltid kunnat trycka ctrl I för att Invertera bilder. Så om jag ökar kontrasten och trycker ctrl I så kommer den ursprungliga bilden upp men man kan "måla fram" den ökade kontrasten, tex i ögonen eller bakgrunden. Nu har jag installerat om photoshop på min dator men när jag trycker ctrl I nu så blir bilden ett negativ? har jag någon inställning som gör så att jag inte får upp bilden i ursprungligt skick? Hoppas att du förstår vad jag menar.

2010-10-11 @ 15:54:59
Postat av: Ebba

Kan du inte göra en tutorial om hur man gör speglingar på golvet? som på bilden du gjorde med det levande äpplet :)

2010-11-13 @ 17:31:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback