Spelkväll med rugby som avslut

Angela drog över några vänner hem som vi satt och spelade spel med ett ganska bra tag idag. Vi spelade Mall of Horror som är ett väldigt konstigt spel, men även väldigt beroendeframkallande. Vi spelade säkert i ungefär 2 timmar. Sedan gjorde jag mig i ordning och vi gav oss iväg ut för att se på rugby. Nya Zeeland vann över Australien med 27-19. Jippi! (Inte för att det är speciellt ovanligt eftersom Nya Zeeland är världsmästare, haha)

Jag är fortfarande trött och hängig från igår kväll. Jeremy är ute på krogen just nu men jag orkade verkligen inte följa med. Så jag gick hem och nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova. Jag har ett avsnitt av Teen Wolf och ett utav Awkward att titta på, men jag tror inte att jag orkar det nu faktist. Jag behöver rejält med sömn känner jag.

På förmiddagen var jag och Jeremy ute och tittade på laptops. Jag har bestämt mig för att köpa en Macbook Air om jag ska ha en Macbook. Har testat lite olika och den är en solklar favorit. Med tur så kanske jag köper den om en vecka eller två, men jag är inte hundra procent säker. Jag får $1000 (5000kr) från Jeremy's försäkringsbolag. Det är för att täcka alla ägodelar som blev stulna uppe i Auckland i Maj. Så de pengarna lägger jag på antingen datorn eller en iPhone 5.



Nu håller jag på att svimma av på grund av trötthet! Godnatt!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback