Tydligen snarkar jag.. men det tror jag inte på!

Jag gick och la mig runt ett-tiden inatt och då var Jeremy ute på krogen och festade. Har ingen aning om när han kom hem, men jag pratade just med en av hans vänner som sa att tydligen hade Jeremy sms:at honom för att berätta att han inte kunde somna på grund av mitt snarkande. Whatever! Haha. Jag snarkar aldrig. Är det någon som snarkar så är det han!

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från när Jeremy och jag var ute och åt tidigare i veckan. Vi åt på en restaurang som heter Phu Thai Esarn. Det är så klart en thailändsk restaurang. Jättegott var det verkligen.






Jag älskar Thailändsk mat. Fast egentligen älskar jag all asiatisk mat. Men jag har insett efter att ha bott utomlands att asiatisk mat i Sverige inte är speciellt asiatisk! Haha. Nya Zeeland har en stor asiatisk befolkning vilket innebär att dem har mycket asiatisk mat. Indisk mat är fruktansvärt gott också. Japansk är en favorit! Jag skulle kunna prata om mat hela dagen, haha.

Idag ska vi iväg till frukt och grönsaks marknaden och sedan affären. Sen ska vi sätta upp lite tavlor på väggen i vårt sovrum. Det är fruktansvärt kallt ute tycker jag. Det är tydligen 9 grader, men det känns det inte som. Får sätta på mig en tjock jacka innan jag går ut!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback