Tutorial - Blending

Efter mitt senaste inlägg fick jag en kommentar från en person som gärna vill veta hur man gör. Jag skulle kunna sätta mig och göra en tutorial själv, men jag tycker det är lika bra att jag länkar till den som jag följde. För den var faktiskt inte så svår.

Men tänk på att Blending kan ta en tid att lära sig. Som jag sa i förra inlägget så är jag inte speciellt bra på det. Men det är bara att fortsätta träna.

Tutorialen som jag följde är gjord av night-fateDeviantart. Och för att komma till nedladdningssidan klickar ni på bilden nedan.


Filen ni laddar ner är en zip-fil som ni sedan behöver extrahera för att kunna se filerna. Jag hoppas ni vet hur sådant går till. Annars är det bara att säga till så hjälper jag till med det också. Lycka till med era redigeringar!

Och kom ihåg att om ni använder en tutorial jag lagt upp på bloggen och vill visa ert resultat är det bara att länka mig i ett inlägg där bilden finns med och tala om det för mig så länkar jag er i ett inlägg på min blogg!


Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback