Spotify pa jobbet



Jag skickade ett email till varan 'helpdesk' for att fraga om jag kunde fa installera Spotify pa datorn forra veckan. Jag fick inget svar sa jag laddade ner det anda! Idag fick jag svaret, att det ar okej. Tur det, annars kanske jag hade fatt sparken. Haha. Nejda jag bara skojar. Verkligen jattebra att kunna lyssna pa mina musiklistor medans jag skriver email. Och det basta ar att nar telefonen ringer, sa ringr den genom datorn ocksa sa jag hor ringsignalen aven om jag lyssnar pa musik pa hog volym. Perfekt!

Nu ar det bestamt att jag ska kopa en Macbook Air. Gud vad kul det ska bli. Mitt storsta problem nar jag reser ar att min laptop alltid ar sa tung att jag inte kan ha nagot annat i handbagaget i princip. Det lar jag inte fa problem med den har gangen. Skont! Och det varsta med min gamla dator var att batteritiden var ca 1-1,5 timme. Uruselt. En Macbook Air kan tydligen vara igang upp till 7 timmar innan batteriet tar slut. Vilken skillnad!

Idag ar det Mandag igen och jag ar tillbaka pa jobbet. Var inte speciellt trott imorse, trots att jag var vaken till runt ett pa natten igar. Det far inte bli en vana att sitta uppe sa lange!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback