Bränt sönder axlarna och näsan

Igår och i Lördags har det varit underbart fint väder här i Wellington. Solen sken och det fanns knappt någon vind. Jag badade i havet för första gången i år och låg och solade på stranden. Men igår glömde jag att smörja in mig med solkräm, då jag brände axlarna och näsan. Så nu går jag runt och är röd i ansiktet! Jättefint.

Idag är det dock mulet, så idag sitter jag inne. Har städat i lägenheten och så där. Skriver ett brev till mamma och lyssnar på musik. En slapp dag helt enkelt. Jag har varit ledig i tre dagar i rad, men imorgon börjar jag jobba igen och kommer jobba 5 dagar i rad.

Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Aj, inte skönt att bränna sig :/

2010-11-29 @ 01:05:17
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: pixie

Hej, jävligt läcker design ^^Gör du gratis personliga bloggdesinger?

2010-12-12 @ 12:35:12
URL: http://ultrapiid.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback