Fullt upp!



Ni kan ju tänka er hur mycket tid man får över till att blogga när man har två jobb! Inte mycket! Jag skäms nästan över hur lite jag har bloggat på senaste tiden.

På Gloria Jean's rullar det på som vanligt. Chefen är fortfarande en bitch, men jobbet är fortfarande roande. Vad det gäller mitt nya jobb så jobbar jag fullt med mitt första projekt! Att redigera 15 glamour bilder! Det är inte så lätt som man kan tro. Jag har redigerat allihopa, men jag är fortfarande inte 100% nöjd med dem. Tur att jag har två dagar till på mig så att jag kan göra några sista ingrepp!

Helgen var lugn för min del. Igår mådde jag piss och låg i sängen nästan hela dagen. Vet inte vad det berodde på. Mår mycket bättre idag!

Det är nog dags för mig att slumra in nu, eftersom jag måste upp och jobba om ca 7 timmar!

(Eftersom vi fortfarande inte har någon kamera laddade jag upp en gammal bild på mig)


Kommentera
Postat av: Adine

Slit inte ut dig Sophie! Redigeringarna är säkert bättre än du tror också :) Kram!

2010-03-22 @ 16:40:15
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Inez

Söt bild ^^

2010-03-22 @ 18:14:47
URL: http://zeni.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback